Monday, March 21, 2011

Between two.

Aku tak suka bila jalan hidup aku orang lain yang tentukan. Aku tak suka dikongkong. Dengan siapa aku nak jumpa, dengan siapa aku nak keluar, dengan siapa aku nak suka, biarlah aku yg buat keputusan,bukan orang lain Selagi aku tak ada ikatan yang sah dengan sesiapa,,  I am free to follow my way n my heart, asalkan bukan perkara jahat. Aku gak tak suka bila orang desak perasaan aku. Biarlah aku suka kan seseorang disebabkan hati aku sendiri tertarik dengannya, bukan org lain yg paksa utk aku suka sapa2. I Have My Own Life...and U too. Just make decision for ur life, n i will for myself too. Aku penat lah...aku tak dapat ikut kata hati. Perasaan aku kosong. Dah susah aku nak dapatkan semula perasaan tu lepas jumpa dengan macam2 orang kt dunia ni. Biarkan lah aku terus mencari yg betul2 serasi utk aku. Bukan paksaan hati. Buat masa ni, biarlah aku dapat habiskan diploma ni dulu. Then follow to degree and kalau ada jodoh, ada lah. Kalau tak da, biar aku habiskan degree and dpt keje dlu, baru lah pkir yg lbeh serious. Aku tak nak sakit hati lagi and sakitkan hati sesiapa lg. Aku tak bg harapan kt sapa2, and aku tak mengharap kat sapa2 lagi. Cukuplah apa yang aku rasa bila mengharap pada org yg memberi harapan dan akhirnya putus di tengah jalan.hmm. Please Understand my situation. TQ.

No comments: