Thursday, March 17, 2011

opss...presentation kuh!

malam tadi ntah kenapa penat sangat n rasa nak tidur awal je...sbb ada org yg nk kejutkan aku bngun tgh2 malam nnt, selamba berani aku tidur awal dlm kul 11, lpas dh settle buat slideshow utk presentation besok. bestnye dpt tido awal! kunci jam pukul 2pg, takot2 le org yg nk kejut aku tu t'tido sama n xdpt kejutkan. ingt dpt la bangun kul 2 pg tu sbb nk karang ayat time present bi sok pagi. tepat kul 2, alarm bunyi, ALAHAI, asal gelap je ni??! arghhh tak de letrik lagi lah dol! siutt jek. gelap gulita lah den kt bilik, dsbabkan gelap gulita yg teramat, maka perasaan malas utk buat kerja pn dtg. maka aku pn smbung lh tido blek~huh. dlm kul 3 pg, baru lah ade org call kejut aku bngun buat keje. tp aku ckp besok jelah aku bangun pagi2 wat keje tu. aishh pemalas pnya budak!

maka dh pun pagi,lpas subuh aku bngun..tgk2 tak de letrik lagi!aduhh...deritanya. nasib bateri laptop aku ada lagi. dlm pkul 8 baru aku start buat keje. karang punya karang sekali dh pkul 9 pg. aduh..kul 10.30 dh start kelas, baju ape nk pakai ni?1 pun tak iron lagi. mandi pun tak lagi.haha. tiba2 membe lain dh masuk bilik, suruh g awal sbb nak print assignment kt library je, letrik xde~~
aduhhh! perut aku skt plak dah! maka btmbah lmbat la aku bsiap then aku suruh diorang pergi dulu, aku follow kmudian. dlm kul 10.15 pg aku dah sampai kat library, aku tggu jela mmbe2 aku ni kt pintu masuk. dok hantar msg n call, sorg pn tak reply, tak berangkat. dan aku masih setia menunggu. Alih2 mmbe aku call dorg dh kat atas dh ha, tp hp silent. haih...sabor jela kn. xpe2, mmg aku ni seorang yg pnyabar kan!hahh.. tp mmbe aku yg lg dua tu masih tak jumpa lagi tempat print sbb semua tmpat print ttup la plak arini! alahai kesian gila.

dh pukul 10.35 pg tu, suma dh settle. krtas ayat yg aku karang msih lg aku pegang. arghh time2 camni mmg tak masuk kalau hafal pun. Lepas dh 5 group yg buat presentation, maka tibalah masa utk group ktorg plak buat present.huu~

semua nampak tak bermaya, tak de mood, masing2 nak marah, so better aku diam je. malas nk layan sgt perasaan org yg tgh marah2 ni.haihh. start2 je agak dull and slow presentation ktorg sbb masing2 tak buat preparation gara2 busy dengan masalah project~huu.
abes time aku, aduii mula lah...allergic dtg time buat presentation. alahai, parkinson plak dah! tapi selamba aku redah je, nk cover ahli group lain n jaga markah oral bi punya pasal.

mmg shaking abes tangan ni kalau baca time buat presentation. aku lebih suka paham sendiri n mghafal apa yg perlu dr membaca time present...pandang mata lecturer buat aku semangat sket utk bg penerangan wlpan perasaan gabra tu mmg tak pernah hilang lh kalau ade presentation!

aduh,abes la presentation aku! dh macam reading competition dh! nk salahkan sapa? makanya kena la salahkan diri sendiri kan........dan jgk letrik yg tak de!huh. so conclusionnya? habisla effect result n pointer bi aku nnt. menyesal btol tak buat preparation awal2 presentation td!huarghh. :[

p/s: TERIMA jelah! :-/

No comments: