Friday, March 25, 2011

Syurgaku.........

Alhamdulillah dh lama aku tunggu saat macam ni. Dua bulan dah! Dua bulan dh aku tak balik ke rumah. Adoii.rindu giler ni. Setiap kali nak balik ade je program yang kena pergi...and at last, hari yang dinanti2 tiba jua. Macam jauh sgt je rumah kan! ermm hari2 tepon mak mngadu nak balik! nak mkan msakan mak! ni mak dah janji nak masak asam pedas, cndawan goreng, ikan kmbung goreng ngn sambal belacan~~waa sedapnye, my feverett always <3 Tak dilupekan laksa penang! aishhh tp sekejap sgt dpt blek rumah, 2 ari je~~ouhh jadilah~

Aku dah tak tahan dah ni...bukan stakat tak balik rumah sbb tak jumpa mak n makan msakan mak...tp sebab sakit yg aku tanggung ni~~arghh derrita betul! kena cepat2 balik rumah n amek ubat. dah lama x balik ubat pun dah abess. Mak cakap pergi je klinik kat sini...tapi aku ni dah la jarang nak keluar, apa lagi pergi klinik tu...tak tahu plak kat mana...susahh....so tunggu balek rumah la baru dapat amek ubat.hmm..:(


Hari ni, 2.30 pm bus Sani ke Kajang macam biasa menanti di Terminal Makmur......Goodbye Kuantan......for 2 days....only....aishh :(

No comments: