Monday, January 24, 2011

Home.

Aku nak balik weh. Aku sengsara kat sini. Aku tak bahagia. Aku nak rumah. Bukanlah aku ni jenis yang xreti berdikari n homesick sgt sebenarnya. Aku masih boleh buat semuanya sorang2. Tp keadaan kat sini buat aku tak tahan...aku penat. Aku tension. Aku tak bahagia dan merana kat sini. Aku tak tahu lah apa yg membahagiakan kat sini...tp bila pikirkan tujuan sebenar aku dtg kesini... tu jelah satu2nya alasan utk aku masih bertahan terus hidup kat sini. Tak ada yang membahagiakan selain duduk di rumah. Aku rindu semua. Aku rindu masakan mak. Aku rindu bilik aku, katil aku, aku nak tidur puas2, aku rindu nak jalan2 ngan mmbe2, keluar makan dgn family. Ahh semuanya! 6 minggu tak balik rumah rasanya macam 6 tahun! Minggu ni buat kali pertamanya aku balik ke rumah...aku dah planning nk pegi picnic ngn mmbe2, maen badminton, masuk dapur n try cpta benda baru lg...n dah tentu aku nk suruh mak masak sedap2! Sekarang yg aku perlu ada sgt ialah...Kesabaran! :(

No comments: