Tuesday, January 4, 2011

Makhluk berbulu

Tadi balik je dari kelas QA terus tidur. Goreng pisang yg aku beli td aku biarkan kejap kt atas meja..ngantok~ Jam dh pukul 4.40ptg. Tgh sedap2 tido tiba2 terbangun dlm pukul 6ptg...roomate aku dh merengek sambil tunjuk2 ke arah meja aku. Asal weh?blur gila baru bngun2 tido dh berperangai pelik lak roomate aku ni. Cis..! Rupa2 nya 2 ekor monyet tengah menjamu selera goreng pisang yg aku beli td kt atas meja belajar aku.. Sungguh kurang asam..,merembat dgn selambanya goreng pisangkuh!! >:[
Belum sempat aku menjamu mereka dgn teh O panas,lantas aku bangun ngan blur2 baru bngun tido n menghalau monyet2 tersebut sperti mghalau kucing. "syuhhhhh2...." Monyet2 tersebut keluar melalui tingkap tanpa ada sedikit pergaduhan pun diantara kitorang. Ditinggalnya sisa2 goreng pisang tu diatas meja. Habis berselerak tempat aku.. Dan aku pun menyambung tidur smula.~ :)

Dan pada masa yg sama,mmbe baik aku kt sebelah bilik ni tgh terperengkap kt dalam toilet gara2 monyet tersebut menunggu di depan pintu besar toilet. Bila monyet2 tu dah tunjuk taring, habis lintang pukang membe aku ni berlari mencampakkan peralatan mandinya utk selamatkan diri dlm kdaan bertuala. Malang memang takkan berbau, terlanggar pintu toilet lak & berlebam lah kakinya.HEH. kesian betul~



p/s: Selamatkan makanan anda dr dirembat makhluk berbulu ni!huh :P

No comments: