Monday, January 24, 2011

When problems come...:(

Tension! Byk betul masalah yg dtg..kdg2 aku rasa aku dah penat nak layan semua ni. Satu2 perangai manusia sebenar aku nampak... Dgn final project yg xdpt support dr lecturer sdri...siap diperlekehkan lg. Kes budak sekelas yg nk curi formulasi final project kitorang la. Lab assistant yg xde moral. Perangai budak2 kt sini yang bermuka2. Hostel byk benda2 pelik jadi lh. Perangai budak2 pompan kt sini yg xreti jaga kebersihan n pengotor . Bilik depan yg memekak siang malam pagi petang. Kafe yg masak lauk yg sama menu hari2 n xbersih. Dah sebulan xpakai hp-sbb dua2 dh rosak. Sim card hilang. Jam xde. Rumah xbalik 6mggu dah. Eihh byk lg laa....tak tersenarai ! Tak tahu nk cerita kat sape lg. Sampai kan setiap mgggu migrain dtg, dgn demam2...dah penat nak hadap. Depan2 boleh la nampak aku relax2, happy, snyum2, mcm org yg xde masalah. Tp kat dalam ni...sape yg tahu betapa sengsaranye aku rasa. Tahan punya tahan..kadang2 tu dah xdapt jd tough dah, t'menangis jgk. Walaupun aku ni susah utk tunjukkan perasaan yg sbnar akhirnya tewas jgk.
Ermm...Bila lah bahagia kan datang agaknya? :'(

No comments: