Wednesday, June 8, 2011

Hidup bertemankan Nabulizer & Vick :'(

Assalam.
Now aku ada kat kampung, Kempas, JB.
Satu masalah yg aku xdpt elak bila balik kmpung ni ialah
setiap malam aku tidur dgn vick d sisi.
Aku terlalu sensitif pada habuk yang ada disekeliling rumah ni
dan aku merasakan hidup dalam suatu tempat yg sesak!
Rumah ni xde msalah pun bg org lain, cuma aku..
Habuk adlh mslah utama aku bila da kt sini
And benda yg plg penting ialah aku kena elak dr kena selsema
sbb kalau aku selsema, directly paru2 aku dh susah nk bernafas!
Sgt sakit!
Bila dah susah nk bernafas, of kos kena pergi ambil Nabulizer!
Aku benci habukk.
disebabkan msalah aku ni jgk,aku xdibenarkan kemas rumah
or buat apa2 aktiviti yg melibatkan kehadiran habuk.
Setiap hari disini aku bertahan utk elak dr sesak nafas.
Bila dah kena, derita sgt woi
Aku dh xdpt bernafas dgn sempurna
Dh 18 tahun aku menanggung derita.
Dan selalunya bila aku kt kmpung lh plg kerap aku dpt sakit.
Ape yg aku mampu buat....selaen bertahan setiap hari.....:'(

No comments: