Tuesday, September 13, 2011

Serabut gila bila pkir pasal duit ouh.....
Abah dah msg, bgtahu suruh berjimat sbb duit dah banyak jgk habis sbb akak aku da sambung stdy balik for degree baru2 ni...

So request aku nak balik minggu ni salah satu sbbnya  nak pergi jumpa doc gigi, sebab gigi sensitif. Kadang2 kena air pun sakit wo. Sbnarnya dah lama dah, tapi pasal minggu lepas tiba2 dah rasa sakit gila sampai tak boleh nak makan so terus msg abah cakap nak pergi klinik kerajaan kt ukm tu je. Tapi abah cakap time minggu ni student tengah ramai, susah nak pergi. So abah cakap pergi klinik swasta je, nanti dapat claim Rm200 setahun. Tapi rasanya abah suruh guna duit aku dlu, n claim nanti~ Tapi maybe tak sampai lah rm200, sbb nak pergi cek gigi n maybe doc akan suggest apa2. Masalahnya,duit aku pun tak banyak~

Aiyooo,pastu broadnband 2 bulan dah xbayar, maybe abah yang bayarkan dlu, so aku dah berhutang lagi kt situ~

Minggu depan pergi lawatan kelas, kena pakai duit sket...duit lagi~~

Daftar muet rm 100,minggu depan dah start kelas tapi tak bayar lagi~~

Hutang tiket bas kat membe rm 44, lepas tu nak beli tiket balik ke kuatan semula

No comments: