Wednesday, November 16, 2011

Exam week-day 2

Paper mikrob industri dh lepas, alhamdulillah blh jawab dgn baik! Poyo tak abeh2!!(kasi lempang sekali budak ni!)

Esok mengadap paper intrument, cam waras tak waras jugak la menjawab set2 soalan sem2 lepas~fuhhh. Menduga kesabaran aku nak cari jawapan sendiri kt goggle, tu pun tak jumpa.!

Malam ni semua aku tgk macam betul tak betul, hidup tak hidup je sbb takot cuak resah gelisah nak jawab paper Instrument besok, ouh killer subject! Mungkin sbb lecturer master yg baru tiba2 tahun ni dia buat soalan, test n quiz dlm kelas pun dah macam soalan2 org amek degree, master! nganga je aku tgk soalan2 tu td dr seorang membe ni.

Tapi takpelah! Malas nak pkir sgt soalan esok susah senang payah easy difficult ke....sebab aku dah tak kesah, yg penting nak cepat habis semua paper! HAHA. (lempangan utk kali kedua!) 

Yang penting mind set kena positive, jgn psycho otak sdiri! Benda yg susah pun boleh jadi senang kalau kita tak psycho otak n boleh fikir positive. Tu pasal aku relaks skett la...gahaha. Yelatuuu~ Kang aku stress2 lagi tak masuk haper aku baca....aaaa nyesal je dok bertelaah sepanjang malam..huhu.


Okaylah, doa mak sentiasa ada dgnku....usaha dah, doa dah, kita tawakal je la yekk! Redha...redha..... :D

No comments: