Tuesday, November 22, 2011

Nutrition Vs Bola (fuhhh....)

Aku malam tadi tak tahu la kenapa overexcited sgt dengan bola. Tak tenang rasanya tak dapat tahu kesudahan cerita indon n malaysia malam td...haha. Blok sebelah dah bising bising dok sorak sorak. Yolah, blok sebelah je ada provide Tv. Kalau blok aku ada provide tv mesti aku dah turun bawah tak study langsung nampaknya dok ngadap tv je..hahaha. Start game aku update lg...smpai dah kul 1-0, aku da off. Then time dah nak habis, aku dengar budak ni jerit2...kuat sangat kuat. Belum aku tahu kesudahan cerita dan drama tersebut, daripada situ pun aku dah dapat agak kemenangan berpihak kepada MALAYSIA! HARIMAU MALAYA dah ngap garuda wehh!!! (tak logik pulak garuda boleh ngap harimau kan? haha.
Berderauu darah rasanya time tu...naik bulu roma!! Ceyh, macam aku plak ada kat stadium...haha. Tapi memang secara tak langsung, aku update game2 malam td...dr page fb n budak2 blok...teruss on fb, memang penuh la pasal BOLA. Dan dengan tak semenanya, serta semangat bola (sbb fight dgn indon yg ...tettt) tu yg macam semangat nk tgk bola. Syukur Alhamdulillah malaysia menang! Macam mane org2 yg lain tu rasa, same here la...sbb aku juga penyokong malaysia, anak jati malaysia! oke poyo. kalau org yg tak ada perasaan tu aku tak tahulah. haha. Bkn over, tetapi ni sokong negara sendiri drp indon yg byk sgt kontroversi n cacian2 yg diberi kt malaysia selama ni, malam ni penentu nasib antara 2 negara ni! Wuff!

Maka aku tak tau kenapa malam tadi setiap 10-15 minit aku update status, gila tak gila tak penah penah lagi aku berperangai sedemikian...haha. Mesti penuh wall2 membe2 aku dgn status aku je malam td...kehhkehkeh. Sori Sori, malam tadi je aku buat camtu...lain hari tak buat dah!! :P (tgk dlu camne)


Ni antara status dan benda2 yg seangkatan dgn bola yg aku share...gahaha. Semangattt weh!! :D








Lepas tu, dr pukul 11 lebih kot aku online, sampai ke 1 lebih...baru aku sambung study nutrition! haha. Mood time tu mmg dah MERACAU gila, tak da mood dah oii. Tapi bila pikir ni last paper, last exam utk last sem ni...aku terpaksa rajinkan jugak.! malasnya tuhan saja tahu, bola dah abes...sekarang ko ngadap lah buku sampai lebam pulak ye! Tp Alhamdulillah, berkat kesabarn....dpt gak aku jwb n habiskan exam pagi tadi :)
Itu last exam aku di Kuantan, insyaAllah....

No comments: