Sunday, August 21, 2011

Done my assignment and prepare to go home~

Berbaloi jugak aku tak tidur lepas sahur tadi..
Bila pkirkan assgment ada lagi dua kena hantar minggu depan, budak2 kelas pulak kalau berjumpa,beborak,mesti nak tanya dah siap ke belum assgment...
So aku ambil kesempatan siapkan 2 asgment dr kul 8.30am td sampailah ke petang....then kul 6.20pm tidur kejap...mengantuk gila...kumpul tenaga semula utk siapkan lab report pulak malam ni...sbb kena hantar besok..

Asgment tu dua2 kena hantar lusa, tp sebab pkir nak balik rumah,semangat tiba2 datang nk siapkan cepat2,so takdelah pkir2 asgment lg pasni..hehe. First time lah aku rerajin cmni nak siapkan asgment cepat2! Salunya esok kena hantar, malam tu baru habis siapkan...takpun paling teruk, kelas kul 8am,kul 7.30am baru nk print...haha.

So lagi tiga hari nak balik ke rumah, tak menyabarrr gila tahu~ apa yg paling aku tak sabar sebenarnya ofkos la nk jumpa family kt umah,lepas tu nak makan sesedap yg mak masak! Dah tak lalu dah nak makan kt kafe ni ari2 sama je, sahur pulak ngan air coffee n roti je.....huhu. Kelmarin siap mimpi bersahur kat umah dah....sebab teringin sangat nak makan nasi goreng ngn aym grg panas2 cam mak selalu masak time sahur. Sedapnya! Mak, nk balik! :(

Now kerja hampir settle,so tinggal nak kemas2 baju n angkat kaki balik ke rumah!
Rabu ni habis kelas dalam pukul 4 or 5pm, then bas aku Bulan Restu Kuantan-Pekeliling jam 7.30am...sampai dlm 11pm ke pekeliling,n kalau sempat aku balik naek lrt n ktm terus ke bangi. Kalau x sempat, maybe aku stay rumah membe je kat Bandar Tasik Selatan ni n balik pagi esoknya. Yg penting selamat sampai ke rumah...:)



1 comment:

moch irfan said...

haha..
nice qaqa :))
ehe ehe
oia.. follback blog aku yah http://irfanivan.blogspot.com/