Wednesday, July 6, 2011

Jgn merungut!!^^

To Ziera Johari, jgn byk ckp jgn nk merungut jgn nak byk2 cerita...kemas brg kau sume pastu sok pergi balik poli tu senyap2 dgn hati yg redo, takpayah nak byk mulut sgt.dh kalau kau tak redo pon, ko xyah nk bising2 ckp tak suke ke ape. terima je lah sume tu! kau tu dh la bdk byk wat hal je kt poli tu. dtg poli bkn rajin sgt cm org lain. so jgn byk ckp, last sem dh kat sana pergi belajar leklok sket serupa orang...paham??



ZJ: ~~aaa sheettt... T_T

4 comments:

Alya Esprézzo said...

wahahhaahahhaa adikk, alahaii dah nak sem akhir ek?? gudluck syg!!

adik meh komen kat entri akak yg nie..haha thxx :)

http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/logo-blogundi-kumpulan-b.html

Shifaq said...

>< Aiyoo think too much.. You can do ittttt!! Goodluck untuk sem terakhir! ;)

Ziera Johari said...

hehehe thankss :I

SyUe SaUfi said...

gdluck 2 dear :)