Saturday, July 23, 2011

Sadiss Saturday!

Pagi2 sabtu ni aku dah buat durja, haha ponteng aktiviti kamsis. Org laen kul 7.40am dah berkumpul kat bawah, dgn announcement yg berkali2 suruh turun menyakitkan hati. Aku lepas solat subuh, amek selimut n bantal tutup telinga n tidur balik.haha. Penat laaa. Hari2 penat dgn kelas,malam tadi pun ade aktiviti kamsis sampai kul 12am baru balik bilik . Membe2 aku yg dr awal nk ponteng, at last turun jgk pagi tu sebab dah kena panggil ngn ketua blok. Lepas senam robik, ade larian marathon lak. Lepas sarapan td, aku just turun kul 9.30 pg utk join explorace pg tu. Penat jgn cakap la masuk explorace. Dah la ajk checkpoint cam hawau je,kerek. Pastu salah bg checkpoint gamaknye rezeki kami dpt la no 5 dr 9 blok.haha. Balance la tu! ;)

Tadi lepas beli nasi kat kafe, tengok banyak gila monyet2 mengganas masuk blok. Aku ingat bilik aku tak kena, sekali bila aku ngan membe2 separas masuk bilik masing2, sume bilik cam harem jadinya lepas kena serang ngan meon.haha.Tak sanggup aku tgk.! Habis siling2 dikokaknya! Siling bilik aku sikit je yg yg rosak, bilik mmbe aku la teruk.besar punyaaa.! Habis laci2,locker2, digeledah. Kuang ajo nye monyet!! Penat explorace td xabes lagi, ni balik bilik dah lintang-pukang jadinya, kena kemas pulak.adehhh!

siling bilik lepas kena kokak dek monyet~


selekeh tul monyet ni aaaa..habis meja den! 
Dh bkk mee cup aku, pastu bior je...kuang asam~
Nasib ada membe2 td dtg bilik tlg kemaskan sekali bilik aku ni.huhu. Gamaknye monyet2 ni nak bancuh milo,tapi lepas tgk muka sendiri kat cermin sebelah tu terus parkinson jadinya....habis berterabur milo kat meja aku.grr.. Mee cup tu kalau bukak, makan, xpe lagi...aku maafkan. Ni biar je....tak ke membazir eh monyet? Mmg aku beli sume tu guna daun je.haha. mmg dasar monyet!! zzzz. Saje je buat aku telan air liur tgk sume yg disentuh tu kena buang dlm tong sampah lah jawabnya. Locker aku nasib tak habis diselongkar, kalau x, habis bekalan makanan aku~ee. Bilik mmbe aku lagi teruk, bersepah2, lepas makan bancuh milo kat bilik aku, mkn marjerin lak kt blik sebelah...pastu berak!! vodoo.kesian btul dorg kena bersihkan td.yaii~~sabor jelah duk sini...

malam ni ade aktiviti lagi, ceramah bertajuk Jodoh & Perkahwinan =) kbai. 

No comments: