Thursday, July 7, 2011

Welcome back to Kuantan!

Haha semalam tepat jam 1.30pm aku dah selamat sampai ke negerii 'tercinta', Kuantan, Pahang.
Lepas Dayah membe aku amek kat Terminal Makmur dgn family dia, kitorang pergi masjid utk solat n singgah Mydin utk beli2 brg sket. Liza & Ain (ahli group final projek) awal2 lagi dh booking bilik utk aku pagi tadi. Bilik kitorang dekat2 sbb senang nk bincang projek nnt. Tapi aras 3 maaa....aaa 3/4 nyawa aku guna nk mengangkot beg2 sorg2 smlam....sume pon sbuk angkut2 beg, kemas2. Aku start kemas lpas asar, n kul 9.50pm dah beres sume. Penattt gabannn! Kalau lah aku boleh upah orang angkat kn brg tu kan ke best..huhu. kau pkir kau puteri raja? zzzzz.

Masa nak daftar asrama smlam, aku cek kat buku tu, rumate aku dak sem 3 kos dec. Org KL.hoho. Sekali masuk2 sampai ke la ni xnmpak btg hidung pn lagi. Semlam tidur la sensorang. Lepas borak2 dgn 'budak tu' kt fb terus hilang semua pnt.haha.salu jd mcm gila bile die ade. Dlm 12 lebih, dh nk tidur...skt pale gilerr. Last2 try tido, dkt kul 2 baru dpt lelap~

Pagi2 ni aku da bngun awal dulu dr diorang sume.hehe. Dekat kul 8 bru smpai dewan utk pndftaran pngajian. Pergh semacam rmai je tgk. Muka2 semua cam junior2, budak2 baru balik dari practical. Dtg2 je dh dpt no 493...huh. Membe aku dtg lewat sket, dh dpt no 922.hoho~

Lepas dftar,dlm kul 11 pergi usha2 makanan kt kamsis A la ape lagi. Lauk?boleh la tahan....xde la mkn lauk yg sama je selama 3 sem kat kamsis lama dlu...huhu. Skrg ni kt kamsis baru, semua pompan,  Xdgr2 azan pun lagi kt cni kecuali dr laptop aku..huh.. kamsis pn dh jauh giler ngn kelas..kena la klua awal dr bilik nmpaknye. Nasib dak2 kelas aku rmai kt aras ni. skrg xleh g kelas lmbt2 dh. Xleh bngun lmbt daa...aiyaa~

Esok or bile2 ade masa nnt nk usha2 tmpt maen futsal........da lame xmaen.....rindu owwww.....:)

No comments: