Sunday, May 29, 2011

Chelsea Olivia yg comel!


Ramai mengenali Chelsea Olivia ni melalui cerita Cinta Melody yg ditayangkan di astro ria jam 6.30ptg, dgn heronya Randi Pangalia. Tapi c Chelsea ni dah lama dah famous dgn sinetron2 kt indonesia..tapi karier asalnya adalah seorang model. Lebih daripada 10 iklan dan 18 sinetron yang telah dilakonkan. Pergh. Banyak, tapi tak pernah nampak lagi dalam sinetron2 yg ditayangkan kt Malaysia selain cinta melody ni.

Erk si cantik Chelsea Olivia ni rupanya baru je berusia 19thn -__-  Tapi perwatakan tak macam 19thn pun. Ingat dh 24-25 thn kot...aishh..Muda lagi~

Apa yang comel kat Chelsea ni sebenarnya sebab ada 2batang gigi arnab kt depan,haha. Bertambah comel bila berambut pendek ala-ala kanak2 tadika 5-6thn :I

Dari sinetron "Buku harian Nayla" menyebabkan c Chelsea ni terjebak ngan cinta lokasi bersama Glenn Alinske.


 Melepaslah sume jejaka-jejaka kt luar sana,hehe. :P


Ouh dengar cerita, ending cerita Cinta Melody tu xbest seperti yg disangka...opsss...terlepas plak. Tapi depends korang lah nak tengok cerita tu sampai ending ke tak. Tapi aku masih layan seperti biasa~hehe.

2 comments:

sergeant keroro said...

tak tengok,haha :P

btw, jom join segmen :)

thanks!

wannurakmal said...

ala.xcomel. hero cinte melody gak hensem.xpndg a pompuan. ;P tp kalah aa laki die ngan laki korea. haha.