Tuesday, May 3, 2011

Hei pujaan hatiku,

Semua orang tengah bahagia dengan  kekasih hati mereka. Sedang bahagia. Status di facebook mula bertukar 'in relationship'. Bahagia ada yang disayangi, ada yang menjaga. Suka sama suka, sayang sama sayang, Hantar lagu-lagu cinta, ayat-ayat romantis...Hehh. Cuma aku, masih sama. Dah setahun berlalu. Belum ada yang memenuhi ruang hati.Patut ke aku ambil saja apa yang ada depan mata sedangkan hati aku tidak sepenuhnya menerima? Tak..aku tak boleh tipu hati aku untuk sayangkan seseorang. Aku belum terdesak untuk itu. Biarlah, aku menunggu pujaan hati aku...datang menjemputku. :)

hehehehehehehe~ xP

(sambil layan lagu pujaan hati by Kangen band) :)


"Pujaan hati, pujaan hati, setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan.
 hei pujaan hati, pujaan hati
pujaan hati, pujaan hati..
mengapa kau tak membalas cintaku
mengapa engkau abaikan rasaku
ataukah mungkin hatimu membeku
hingga kau tak pernah pedulikan aku cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku
hei pujaan hati, pujaan hati"


2 comments:

Mira Abdr said...

memilih sgt kot. ;p

ZJ said...

HAHAHAHA :P