Tuesday, May 3, 2011

Thank you my Senior.!!

Entry kali ni adalah untuk aku meluahkan rasa terima kasih aku pada senior2 aku yang banyak bagi semangat,sokongan,dorongan,nasihat dan pertolongan kat aku selama di Kuantan ni. Aku hargai sangat2!! :'D

Untuk mereka2 yang selalu ada untuk aku, tak jemu memberi nasihat, tumpangkan kereta, belikan aku makanan, melawat aku kat hospital, pinjamkan duit, ajar aku macam2, yang paksa aku makan ubat sampai aku elok...thankssss,love them :)

Sem depan aku dah sem last kat kuantan,means dah takda lagi senior2 yang boleh buat benda yang sama cam yang aku dapat sebelum2 ni. Semua dah habis belajar dan pergi...hmm :(
Kalau aku sakit,kalau aku masuk hospital,kalau aku eksiden,kalau wallet aku hilang,kalau aku perlukan tunjuk ajar,kalau kafe tutup,yep dan kalau kawan-kawan rapat tinggalkan aku,...

'Jangan manja sangat boleh x?'

Ah, tapi tu lah hakikatnya.

Mereka lebih setia dari yang setia.

Dan aku perlukan mereka sebab mereka sumber kekuatan aku kat sana bila kawan rapat sendiri dah hilang..

Sem depan aku pulak jadi senior, ergh~

Dari sekolah dulu aku tak suka jadi senior~~hukhukhuk.

will miss them so much,tahu? :(

No comments: